Dan före dan före dopparedan

2008-12-22 @ 09:02:48 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag är det 2 dar kvar till julafton.
2 DAR!!!
Ja tror ja dör, känner mig lite stressad...
Det är tur att vi inte behöver köpa nån mat och att ví inte firar julen hemma hos oss...
Då skulle ja banne mig vara ännu mer stressad...

Snart ska vi kila bort till kompisen så att Wilma o hennes styvdotter (usch vilket elakt ord) frå byta julklappar...
Hoppas Alva blir glad för det hon får, tycker det är så svårt när man inte har riktig järnkoll på vad dom gillar bäst och sådär...
Men det ska nog bli bra...

Satt o slog in ett par julklappar förut när Wilma kom ut i vardagsrummet...
Tur att paketet var till svärmor...
Jag vill helst slå in paket när hon sover så hon inte helt o hållet fattar att att det inte finns nån tomte...
Men det är nog lugnt än så länge...

Bäst o göra sig iordning lite så vi knalla bort!!

Vi ses!!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: