En halvbra natts sömn...

2008-12-06 @ 08:18:55 / Allmänt / Kommentera (0) st
Inatt var väl inte sömnen på top. Nu var det länge sen ja fick sova en hel natt utan bekymmer. Gick o lade mig runt 00 och runt 2 halv 3 knölade Oliver och igen vid 4 hugget och det sista då ja tog över honom till mig runt 6. Men så vaknade Wilma kl 7 eller nåt. Så min sömn har blivit rätt så störd inatt.

Ja räknar inte med att få sovmorgon imorrn för 03:44 hade ja fått ett godnattmess av cricka. Vad glad ja är att ja satte telefonen på ljudlös!!!  Själva showen skulle sluta runt 00 men sen skulle dom bubbla o ha sig på hotellet, o det verkar dom ha gjort rätt så länge så jag räknar iskallt med att han blev näst intill stupfull för annars skulle han inte orkat så länge. Men det återstår o höra när han kommer hem i eftermiddag.

Han o hans kusin fick för övrigt dela säng, alltså alla som tog dubbelrum fick dela på en dubbelsäng, konstigt, hade ju varit bättre med en delad säng, om ni förstår vad ja menar. Heter det twinbed??   (Fy och skäms, har ju gått en hotellkurs på gymnasiet så detta borde ja kunna, men ja hade svårt o komma ihåg det där med rummen, vad hette vad o vad innebar det i sängväg) Men men...  Dom har säkert haft det mysigt  :-D

Ska snart fixa lite frukost till oss här och sen ska ja väl pyssla lite så det inte ser ut som en svinstia när han kommer hem, men det kommer definitivt inte vara kliniskt rent heller. Farmor Ulla skulle nog komma in idag igen, får se om ja följer med. Hon pratade om att hon skulle gå på stan o köpa julklappar eller nåt. Känns ju lite knasigt om vi ska följa med då...

Såg en film igår, därför min ovanligt sena sänggång. Raise your voice. O vad ja grät, den är ju faktiskt rätt så sorglig. Säkert 4 gånger om inte mer brast ja ut i tokgråt. Fick en annan uppfattning om filmen den här gången. Nu var den bra av en annan anledning än sist, men det är väl så det är när man ser en film fler gånger, man upptäcker andra saker med den.

Nä, frukostdags

Vi ses!!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: