Febern borta, håller tummarna....

2008-12-10 @ 11:54:53 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag vaknade vi sent. Wilma vaknade vid typ 02:30 och grät jättemycke och när jag frågade vad det var så sa hon, "dom slog mig". Lilla gumman, det var bara en dröm sa ja, mmmm svarade hon, en djöm. Så söt, då fick hon komma in till oss o sova där, men det tog lååång tid innan hon somnade om,  hon blev helt plötsligt skitpigg. Men så helst plötsligt var det som om någon klubbat henne, pang så sov hon.

Oliver vaknade sen vid halv 6 och somnade om efter en timme o så sov vi till 10 då Cricka ringde. Han hade ringt en halvtimme tidigare men när ja väl hörde telefonen så fattade jag inte vad det var så ja hann aldrig svara ...

Gud va jag älskar mina barn verkligen. Det har varit lite tråkigt med Oliver ett tag nu för han har kräkts lite då o då, men nu har vi återgått till normalmängd esättning och ju bytt sort. Så kan man gosa lite mer med honom och han har blivit lite stadigare när han sitter och när han går och han puttar sig grymt mycke bakåt och runt o ja det går fort... Händer mycke nu  :-)

Igår fick ja rycket och satte upp julgardinerna, väntar bara på 1 gardin som jag skulle få av min svägerska Malin. Fast ja vet inte när, får kanske ta o träffa dom i helgen, för det vore kul o faktiskt ha dom uppe ett tag. Ska för övrigt sätta upp julkransen och ta hand om tvätten som hopat sig. Ren tvätt, så det ska bara in i skåpen ågr ju rätt så fort bara man tar tag i det.

men Wilma är i vilekt fall som helst feberfri just nu och ja hoppas det håler i sig så att det blir lussefirande på dagis på fredag. Vill så gärna se henne, speciellt om hon sjunger. Jja saknar luciafirande, det är säkert (förutom förra året på dagis) nästan 10 år sen jag såg ett live. Kanske 8.
 Men det är ju så fruktansvärt mysigt. Såg på tv förra året, men det blev en stor besvikelse, så det som går på tv i år hoppas ja är mycke bättre.

Nä, ska anfalla tvätten o sätta Oliver i gåstolen en stund.

Vi ses!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: