Ursäkta mig....

2008-12-21 @ 09:06:00 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag ber om ursäkt för mitt icke existerande bloggande, men ja har knappt haft tid. O när ja har haft tid när barna gått o lagt sig så är jag själv så seg att ja inte riktigt orkat.

Vi har i alal fall nästan inhandlat alla julklapparna.
Vi tog en drive i torsdagskväll och lämnade barnen hos svägerskan MAlin.
I fredags gick jag och barnen på stan och köpte lite till, mest till barnen så nu är det färdigt.
O igår köpte vi egentligen bara en klapp, till svärmor. Men vi ska minsann ut idag igen och då ska vi köpa färdig alla förutom en tror vi.

Fick en pik i torsdags från min vän carro (även crickas kusin) att jag inte lagt upp några bilder... Varken på klännigen ja köpte till dopet eller bilder från dopet. Då slog det mig också att ja inte ens berättat hur dopet gått väl?!!!

Ska ta o göra det nu innan juldagarna för under dom så blir det nog inget bloggande alls.
Men just idag o just nu så ska ja strax ge den lille lite mat och efter det ska Wilma o jag ta oss några mackor, för när cricka väl vaknat så är han rätt snabb på att bli klar (han äter ingen frukost) så det kan ju vara skönt/bra att få ha gjort sina morgon rutiner i sin egen takt...

Vi ses!!!

Kommenterat av: Carro

Hoppas det gick bra o handla julklappar till alla!! =) Tack för i torsdags. Kram

2008-12-21 @ 21:45:04
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: