Aldrig mer...

2008-11-12 @ 07:21:18 / Allmänt / Kommentera (0) st

Igår natt/tidig morgon strulade min mage...

Men var visst helt felfri under dagen, skönt....

Under gårdagen sov jag dock mellan kl 10:30-13:00 så gjorde även Oliver.
Sen sov han också mellan typ 16-19.
Ja tyckte ja var så snäll, men det visade sig att kl 20 då han egentligen ska sova, då gick det ju inte.

Det slutade med att han fick en liten slurk ersättning till och då kl 22:30 somnade han äntligen....
Så han ska aldrig mer få sova för sent, det funkade visst bara när han var en riktigt liten bebis.

KL 03:30 vaknade han inatt igen och somnade om hos mig i vår säng.
OBS!! Jenny , gör inte detta till en vana!!!

Nej, jag skulle ha skruvat bort långsidan på spjälisen och vänt på den så ja bara kan lägga handen hos honom utan att direkt behöva anstränga mig. Detta kan också vara en period som han håller på eftersom han frå sina 2 första tänder  :-)  O hostar ihjäl sig ibland för övrigt...

Men nu är det ny dag och vi ska äta lite frukost här innan ja väcker Oliver och det är dags attge sig ut bland byggarbetarna (som ska riva vårt staket, ta bort kullersten o asfaltera dom närmaste veckorna)

So long



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: