Dermatolog, nä tack

2008-11-18 @ 11:35:20 / Allmänt / Kommentera (0) st
Måste bara säga, asså ja letar ju efter jobb elelr tittar mest för o se om det finns åt man kan utbilda sig till elelr om det finns jobb såklart. Det är ju inte aktuellt förns i september nästa år, men i alla fall.

Såg i förrgår på Grey´s Anatomy(?) att dermatolog (eller hur det hette) kanske skulle va nåt.

Googlade lite igår o hitatde en rätt bra sida. Läste dock detta; "dermatolog är en hudspecielist, utbildningen är 5 år efter läkarexamen, alltså 12 års utbildning"

Snacka om att ja flög bakåt i stolen när ja såg det, 12 år!!!  Aldrig, jag tycker 7 år är för långt när ja är 25 bast och 2 små barn och vill ha fler... Ska ja då plugga i 12 år så kommer d inte bli några fler barn här, o det vill ja ha, cricka får säga vad han vill...

Så NEJ, Dermatolog ska jag inte bli, får se mig om efter nåt anant... 

HEJ HEJ


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: