Det kliar och svider...

2008-11-25 @ 06:49:10 / Allmänt / Kommentera (0) st
... i mina ögon. Usch, idag visar sig sömnen väldigt tydligt.
Har inte varit vaken så himla länge, sen 05:30 ca. Oliver vaknade aldrig men knölade för att näsan var täppt. Han sov ju såklart ända till strax efter kl 6, men ni ska ju inte tro att ja kunde somna om inte. Försöka somna om på 20 min går ju men hur trött är man inte sen när man vaknar??!!!
Nä då föredrar ja att gå upp o känna mig någorlunda pigg när Wilma vaknar.

Idag är det som sagt mycke som ska fixas, känner mig lite stressad. Eftersom vi åker till Ulla på torsdag så kan ja ju inte spara alltför mycke arbete till på torsdag. Så idag ska ja tvätta barnens kläder och våra imorrn. Imorrn ska ja även till myran och försöka hinna dammsuga och skura, för på torsdag vill ja ha så lite som möjligt att göra, just för att ja måste ju packa så att vi får med oss allt.

Helt sjukt om ja skulle behöva åka hem bara för att hämta nåt...
Shit, kom just på att ja måste åka förbi blommaffären också o beställa dopblomma. Tur att ja kom på det, det måste ju göras idag så att ja vet att det är gjort.

Frukostdags snart....


Vi ses!!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: