Guuuud så pinsamt....

2008-11-24 @ 18:21:21 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jo jag o barnen tog vår extremt snöiga bil och begav oss till Hageby centrum för att handla lite mat och byta Wilmas finskor. Vi kommer dit, parkerar, vilket idag innebar, släpa ut vagnen och placera Oliver där i. Tar sen wilma i ahnden och styr våra steg mot affären. Går först till Lindex för att byta skorna. Snopet, dom låg ju kvar hemma i påsen, kunde ju i alla fall kolla om det fanns några i hennes storlek. Får ta det imorrn på stan, ska ju ändå köpa hårsnoddar till mig och Wilma.

Men det extremt jobbiga var att ja hade ju glömt VISA kortet hemma!!!
SUCK, orkar inte böka oss hem och sen tillbaks så ja ringde mamma och pappa för o höra vad dom skulle äta och om vi kunde äta hos dom. Shyssta som dom är så kunde vi ju det, blev pasta o korv och nån potatispanna eller vad det hette. Helt okej enligt mig...

Men så till det pinsamma...
Istället för att åka hem direkt tänkte ja att vi drar lite på tiden så ja frågar Wilma om vi ska fika lite, o hon bangar ju inte. Sagt o gjort, vi går o beställer och då kommer ja på att ja hade ju inga pengar... Men då vi brukar åka till hageby centrum rätt så ofta, inte bara för att fika utan faktiskt mest handla, så var hon jääte snäll o lät oss krita. Men guuud så pinsamt!!! Känns som ja aldrig mer vill åka dit. Men ja måste ju ta mig dit o betala min skuld...

Så kan det ju va ibland, men guud, kan ja inte ha med mig skallen nån gång....

 
                                         Vi ses!!!                                                      


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: