Hösten innebär visst bara sjukdomar

2008-11-11 @ 06:44:03 / Allmänt / Kommentera (0) st

Gomorron på er...
Asså, ja börjar bli trött på allt som innebär sjukdom...

Vaknade inatt av att ja hade ont i magen och sen var det klippt.
Höll på o somna om och då lagom vaknade Oliver o kunde bara somna om hos mig inatt igen.
Sen somna han och ja fick springa lite till, Oliver har somnat in ordentlgit och då vaknar wilm aoch ska absolut ligga i vår säng, orkar inte protestera kl 04:30 så hon får som hon vill.

Hon somnar alrdrig om, o Oliver som ja lagt i hans säng knölar i typ 1 timme.
Vid 05:45 ger ja upp, går upp med Wilma och sätter på filmen Tingeling och ger henne välling för att sen gå in o lägga mig o vila i sängen. Somnar i typ 5 min innan crickas klocka ringer och då håller ja mig vaken för ja vet att min klocka ringer kl 06:30.

Nu sitter ja här o mår lite illa o överväger om ja ska ringa hem cricka redan, ska ja må såhär hela dagen och orka ta hand om Oliver. Nja, tveksamt. Wilma ska ju till dagis oavsett men ändå. Må illa eller springa på toa o samtidigt ta hand om lill korven kan bli tufft, behöver inte bli , men kan bli.

Ska ta lite juice så får vi se hur ja mår sen...

Ha d gött



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: