Söndagen gick fort

2008-11-17 @ 09:14:22 / Allmänt / Kommentera (1) st
Vad gjorde vi igår???

Ja kommer knappt ihåg, men vi sov till 10. TACK SMÅ ÄLSKADE BARN!!
Jag hjälpte cricka raka skallen och sen åkte ja med mamma o pappa på stan. Mamma skulle hjälpa mig hitta en tröja och mamma o pappa skulle kolla på doptallrik till Oliver.

Pappa tyckte säkert det var JÄTTE kul att kolla på när ja provade typ 10 tröjor/tunikor.
Som tur var så räckte det med att gå till en butik, hittade många olika på Indiska....
Det är ju som så att mamma har typ radar syn eller nåt när det gäller att hitta kläder, både till mig o till henne. Så d tog väl bara 5-10 min innnan jag stod där inne i omklädningsrummet...

Nu har ja något att ha på mig o jag är så nöjd!!!

Jag kom hem rätt snabbt o så tog ja och wilma en raggarsväng till Ica Smedby. Under tiden vi var där så kom
Malin och Linus dom hade köpt med sig lite fika som vi smaskade på. Linus lekte lite med wilma och så blev dom osams. Wilma tyckte dom skulle bygga med legot på ett sätt och Linus han retades lite o gjorde tvärtom och då blev hon lite sur.

Observera nu att Linus är Malins man och är 40 år....

Wilma fick sin liugg klippt av Malin, för nu
Dom åkte hem o vi kokade korv men Wilma hon somnade en stund, tyvärr så ledde detta till att hon inte somnade förrän kl 23 ungefär. Hon grät sig till sömns stackarn, men hon lyssnade inte på oss o låg stilla i sängen så då blev det så...


Idag kommer Lina hit och ska lyssna på låtarna som hon ska sjunga på dopet, känner mig rätt så nöjd med dom såde kommer bli så bra....

Det är några små som kräver uppmärksamhet så det är bäst ja tyr mig till dom...

So long

Kommenterat av: Carro

Vad bra att du hittade kläder som du ska ha på dopet!! =) Brukar aldrig vara inne på Idiska, kanske ska ta o kolla där. hahah

Kram!

2008-11-17 @ 13:02:24
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: