Tack o bock för delar av dom

2008-11-12 @ 15:06:10 / Allmänt / Kommentera (0) st
Byggarbetarna alltså!!

Dom har grävt ner bredband här i gatan också...

Som tur är så gjorde dom allt på en dag, grävde upp ett hål, lade ner bredbandet och lade igen det.
Men det säger ju sig självt å andra sidan, dom inte kan lämna flera öppna hål i backen när det är mörkt.

Skönt att det är färdigt i alla fall o att man nu kan ta sig fram av egen maskin eller vad man ska säga....
Fick ju hjälp va dom snälla bygggubbarna som hjälpte mig att lyfta över vagnen. Stor eloge till dom!! Annars vet i hundan hur d hade gått, för det var större hål än ja först trodde. Men ja tycker samtidigt att det är lite pinsamt, ja är en sån som helst inte ber om hjälp utan jag ska klara mig själv till varje pris. Ibland inser jag dock att det behövs hjälp i vissa lägen.

Typ tapetsera, det har ja ingen aning om hur man gör, tar gärna emot hjälp då. O samma sak när d gäller att laga bilen, har noll koll och datorn.

Idag, precis som igår, jobbar cricka över 2 timmar. Så vi äter mat själv jag o Wilma, kna ju inte gärna vänta till 18:30 eller senare för då vet ja en liten tjej som kommer dö av hunger. O ja emd för den delen...  :-)

Duschade förut o insåg att ja behöver shampo, balsam, tvål, toapapper o så är snart brödet slut och Oliver behöver lite matburkar. Får försöka fixa det imorrn på nåt sätt. Får kanske låna lite av wilma...man måste ju kunna duscha o även Oliver måste ju kunna äta.

Ska kanske ta fram färsen vi ska äta idag annars hinenr den väl aldrig tina.

SEE YOU


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: