Idag blir en seg dag...

2008-10-08 @ 06:35:56 / Allmänt / Kommentera (0) st
Oliver vaknade vid 04:45 och gjorde ljud ifrån sig.

Det var inget speciellt, han sov som en stock men nåt var väl lite oroligt.

Cricka väckte mi för han trodde att oliver var vaken. Eftersom ja visste att han stördes så kunde inte jag somna om, det slutade med att jag tog upp oliver o gick o satt mig i vardagsrummet. Han tystnade, skönt...

Då plade jag enr honom igen för att jag skulle kunna få sova en liten stund, men icke, han började diretk. Så efter bara nån minut så tog jag upp honom igen och satte mig vid datorn.

Nu har jag precis lagt ner honom o nu sover han verkligen som en stock, inte ett ljud.
Men nu kan inte jag gå o lägga mig, kjlockan ringde (elelr skulle ha ringt om inte jag stängt av den) för typ 2 min sen. Dags att pallra sig upp, väcka Wilma och käka frukost o välling.

Kommer jag att somna på myran idag eller??

Kanske inte men ja komemr vara fruktasvärt trött, o jag som tänkte gå ut o gå innan ja hämtar wilma. HUR ska jag orka, får göra mitt bästa helt enkelt...

Dags att väcka wilma o äta frukost...

Gomorron


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: