Morron

2008-10-06 @ 09:52:20 / Allmänt / Kommentera (2) st

Idag ska jag o barnen gå till vårdcentralen och köpa vaccin till Oliver Jag hoppas att han kan få det även fast han är lite snorig o förkyld.
Efter det tänkte jag att jag skulle gå i skogen hem till oss, wilma älskar skogen o då kan vi passa på att plocka fina löv och kottar, vad ska det va till mån tro ja det ni :-)

Nu har jag i alla fall börjat göra mina dopkort, kanske jag redan skrivit om... men här kommer det ett par bilder...                                                


                                                          Så såg det ut innan jag började klippa o klistra....
                                                                            O sen blev det såhär....


                                                                               


                                                                        Sen dekorerade jag framsidan....


                                                                              


                                                                                   Sen fick ja dit texten....


                                                                                


                                                                             O här är det färdiga resultatet....

                                                                                 


Jag är faktiskt rätt så nöjd men skulle nog kunna få till texten lite snyggare, men det duger....


Kommenterat av: lena

menar du att mans ka säga till 5 dagar innan om man kan komma å så?

lr har du skrivit fel?

2008-10-07 @ 13:45:06
http://leenaas.blogg.se/
Kommenterat av: Jenny

SENAST 5 dar innan ja, men gärna tidigare såklart...

2008-10-07 @ 15:43:49
http://wilmaocholiver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: