Puré dags...

2008-10-14 @ 21:01:26 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag var en milstolpe för Oliver...
Idag var första gången han provade puré.
Vi började med potatis och majs och han tyckte det var rätt okej...
Han var lite tveksam först men sen gapade han som sjuttsingen efter skeden  :-)


  

Söting va?!!

Så nu kör vi detta ett par dar och sen går vi på nåt annat, morot kanske eller den illaluktande boccoli purén  issssch...

Förresten, han dammsög sen  :-)
Blev jättefint!!

Kommenterat av: lena

ååå va söt!!

föresten.. du måste hjälpa mig med min bild..

den på oliver å wilma.. om ja skickar in och du hämtar ut och skcikar till mig.. (om man ksn skicka via datorn.. lr så skickar ja bara bilden till dig!

2008-10-15 @ 00:35:38
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: