Ska ja bli flint??

2008-10-01 @ 19:26:52 / Allmänt / Kommentera (0) st
Asså håret bara rasar av mig...

Ska man bli flint eller?

Räcker det inte med att jag börjar bli gråhårig??
Ser bara fler o fler grå hårstrån   :-(

Ska till frissan den 22:e oktober o fixa frillan, tänkte då att jag skulle bleka håret..
OM det nu täcker dom grå i mitt liv...

Det är väl det som är nackdelen med att vara gravid förresten...
Man får typ miljoner fler hormoner och när man sen slutar amma så bara rasar det o nu är det ändå typ 7 veckor sen ja sluta amma... Hur länge ska det hålla på??

Det är ju inte så kul, för o inte tala om när man duschar  puuh...
vill bara att det ska sluta, för det är rätt jobbigt ibland..

Det är ju inte ett stort problem som världssvält men aa, ni förstår vad ja menar...

Imorrn är det dags för återkontroll på MVC, får vi se vad hon har att säga...
Har börjat äta p-piller utan att prata med henne så det får vi hoppas att det inte är några problem..
Men varför skulle det va det lixom...

Ja barna sover, Wilma i sängen och oliver i babysittern... Tänkte ja skulle passa på lite o sitta här innan serierna börjar, såna som sjukhuset och va det nu var mer...

Idol, ja det är roligt under uttagningarna men sen dör det lixom...
Har gett det 1 chans visserligen bara men det är ju inte så att det är första säsongen så man vet ju hur det går till... Men nä, det falller inte mig i smaken riktigt så idag skulle vi nog se roomservice istället, jag vet inte...

O nu, är klockan serie dags..

Ha re gött


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: