Sömnen sitter kvar o svider i ögonen...

2008-10-09 @ 07:16:01 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja klockan 06:00 tyckte lillkorven att han skulle börja knorra och hålla mig vaken. När cricka sen gått så tog ja honom till vår säng men inte somna han om inte.

Igår orkade ja inte plita ner nåt här på kvällskvisten, var ju rätt trött efter att ha gått upp kl 5 typ...

Men igår var jag o Oliver på myran och sjöng o pratade.
Det kom en kille (eller jag ska nog skriva man) från familjerådgivningen och hade lite övning typ o sådär...
Han var jättebra, det var jätteintressant o man lärde sig lite grann.

Olivers fot och handavtryck var klara men jag hann tyvärr inte sandpappra dom ,får ta o göra det näsat vecka om jag hinner, då är det dagisbesök så då följer ju inte jag med på det. Då borde det finnas tid.

Efter vårt besök på myran så gic vi en promenad, 1 timme, det ni...
MEN, jag började promenaden med ca 30 min uppförsbacke, KORKAT!!

Hade så ont i mina vader igårkväll, har lite fortfarande, men har inte hunnit känna efter så mycke, än...
Men jag kände mig duktig i alla fall  :-D
Slutade min promenad vid dagis så att jag kom lagom och kunde hämta Wilma på dagis. Hon hade ju då inte sovit middag och ville ju inte gå hem från dagis så det blev ramaskri när jag skulle klä på henne. KUL!!

Men hemvägen gick bra sen, ända tills vi nästan var framme, då stoppade hon i sig ett bär som jag inte visste var det var så då blev hon ju super ledsen igen när jag tog ut det i mun....

Ja, nä nu ska ja käka frukost så man hinner med lite här...


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: