Stan igen...

2008-10-31 @ 21:22:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja idag tog ja en sväng på stan igen...

Skulle byta det ja köpte till mig själv igår, ett par leggings och ett par knästrumpor. Kan absolut inte ha knästrumpor!!! Så idag blev det andra leggings och så hittade ja knee highs (har ingen aning om vad man kallar det på svenska) o hoppas det blir bra, ska även försöka hitta någon tröja i antingen svart eller mörkgrå och beroende på vad det blir för tröja så ska ja ha en svart eller grårandig tröja över...

Detta är ju till dopet, annars vet ja inte om ja skulle shoppat nåt alls...

Köpte leggings till Wima så nu är hennes outfit klar. Crickas är ju klar och Olivers väntar ja lite med för d e ju lite osäkert vilken storlek han har med tanke på hur han växer.

När ja var på stan så hade ja den gamla vagnen, emmaljungan. Shit vad ja fick ont i axlarna, går ju o spänner mig när ja ska svänga och gör som alla andra, trycker ner för o svänga. Varför?!!!  Det gjorde ja inte när wilma var liten, då sköt ja den bara eller vad man ska säga, för hjulen var så bra så d gick o göra så. Varför har ja ändrat mig nu??

Men det känns, om ja ska vara ärlig, lite konstigt att gå på stan med P&T vagnen. Speciellt om ja har syskonsitsen kvar där uppe och Oliver ligger där nere. O i det här vädret, regn blåst m.m, så får han inte direkt nåt superskydd om ja tar bort syskonsitsen, då blåser det rakt in på han. När han är lite stadigare o sitter bättre i huvudsitsen så ska ja absolut använda den mer, men jag saknar samtidigt att ha ahn emot mig, att kunna se om han är vaken, skrattar ja ni vet.

Han lider nog inte, det är nog bara ja som är lite av ett kontrollfreak  ;-)


På eftermiddagen (fast d va så mörkt så det känns nästan som kväll) så kom Lina, Alva och Robban för Alva hade tjatat hela dgaen om att hon ville leka med wilma. Men det tog en liten stund innan hon mjukna upp men sen lekte dom för fullt inne i Wilmas rum. Dom är så söta  :-D

Nu sover barnen, Oliver har fått bada o fått massage. Sen bajsa han, tack lilla gubben.
Tyvärr händer det alltför sällan att han får bada, tiden går så fort och helt plötsligt har det gått typ 2 veckor. Måste försöka få in i rutinerna att bada honom 1 gång i veckan. Det bästa kanske är att bestämma en dag som han alltid badar. Får se hur ja gör...

Vi hörs mina vänner


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: