Ha ha ha

2008-09-19 @ 22:02:02 / Allmänt / Kommentera (1) st
Tänkte inte först men var bara tvungen, hittade den på syrran Lenas blogg...


Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Gratis spel för nedladdning...

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Gonatt mina underbara älsklingar

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Grattis Jenny!!!  Hälsa

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Tack för ikväll, bästa jag fått...

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Idag är det internationella var-snäll-mot-en-utvecklingsstörd-Dagen

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Kan du ringa pappa o be han ringa mig?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Jag vet inte riktigt, men nåt gott och nåt gott till kvällen

8. Vad vill du höra mest av allt?

Grattis.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Ringde till henne nyss utan landsnummer, det gick bra

10. Din romantiska replik?

Hörde att du blev överfallen igår och att gärningsmannen gav dig 2 val

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Vet du vad afrikansk roulette är?



Okej, blev väl lite halvbra....  :-D

Kommenterat av: Carro

Hahahahah, det var ju riktigt skoj o läsa!!Kram kram

2008-09-20 @ 09:07:17
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: