Hösten är här

2008-09-12 @ 20:56:47 / Allmänt / Kommentera (1) st
Ja nu verkar det som om hösten kommit för att stanna.

JAG VILL INTE!!!

Som ni kanske förstår så är inte jag någon höstälskare.
Föredrar varm vår och sommar.

Visst kan höst va mysigt men inte kylan, jag hatar att frysa. Det spelar lixom ingen roll hur mycke man tar på sig typ, det finns alltid någon kroppsdel som man fryser om, t.ex. tårna.
Tyvärr måste man väl stå ut sen när barna blir stora så dom åtminstånde får åka skidor nån gång... :-/

Nu är jag för övrigt riktigt trött, men måste ju vänta så Oliver får sitt sista mål runt 21:30. Han fick förra vid 19 så mycke tidiare är det nog ingen idé.

Nä nu orkar ja inte...

Kommenterat av: lena

du skriver fel länk när du länkar till din sida =)

Nae ingen ringde polis.. alltså.. allt detta som hände hände sååå snabbt..

Och grejen var att en tjej och kille va syskon där så dom ville väl heller inte enmäla varann.. alltså de va ett missförstånd.. går inte förklara..

Men de va inte de första folk tänkte på, vi villa inte ha poliser på vår gård, de e pisamt för oss som inte gjort något.. så vi sa att dom får fan dra här ifrån om dom ska bråka..

2008-09-14 @ 14:31:59
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: