Minishopping

2008-09-15 @ 20:19:28 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag åkte vi o handlade barnen och jag..  Så kallad minishopping

Först till lekhuset för att köpa en kudde till oliver som han ska ha i vagnen, madrassen är av det lite hådare slaget och han börja rbli lite platt i bakhuvudet då han gärna ligger på rygg när han sover.
Försöker få han att ligga på sidan men det gör han inte några längre stunder.

Sen åkte vi vidare till Ica maxi.
Först tog vi en korv wilma o jag, så vi fick i oss lite lunch.
O när vi går in på Ica vad får jag se då?!!
Jo Äpplekaka med vaniljsås och kladdkaka.
Så JAAA jag var tvungen att köpa det + grädde till kladdkakan.

OBS OBS OBS
Äpplekakan var till mig o kladdkakan till cricka, vi tycker inte riktigt om samma sak ibland.

Men som sagt, idag var det ju vägningsdag så den dagen får man synda.
Imorrn är det träning som gäller.

Just idag känenr ja inte för att gå så långt imorogn så det blir nog bara 30 min, men va f'**n, det är bättre än ingenting.

Ska även fråga far min om vi kan åka o köpa 2 reglar? till vårt utetak så att det håller upp taket lite mer. Kanske kolla vad ett nytt plasttak kostar också, även fast vi aksnke inte byter det förrän i vår. Men brädor kan va br o få upp så vi kan måla tidigt i vår.

Vill förnya känner ja, synd bara att plånboken inte räcker till. Ska måla om i hallen så det ser lite fräschare ut och i tvättrumemt så vi får bort den gula färgen, inte ett dugg uppiggande.

Får se när det blir av, just tvättrumemt kanske dröjer lite känner ja, men hallen kan ja förhoppningsvis göra snart  :-D

Man blir lite inspirerad när andra håller på och gör om  :-D


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: