Så var denna helgen slut

2008-09-14 @ 20:53:11 / Allmänt / Kommentera (2) st
O friden med den...

Nävars, det har väl varit en skapligt lugn helg, i alla fall för mig. Cricka han tog sig typ 8-10 bärs igår så han var liite slirig kan man säga.

Varför liksom?!!

I alla fall, i lördags morse var det full rulle. Fixa frukost åt oss som äter det, ge Oliver lite ersättning, packa grejer åt alla. Åkte till Hageby och köpte kattmat, hem o lämna bort till mor o far o lämna nycklar och sen åkte vi ut till Bottna för o  se på en fotbollsmatch. Vi tittade och frös, tittade o åt korv och frös lite till. Usch vad det blev kallt på bara en halvtimme typ. Brrr...

Efter matchen åkte vi vidare till svärmor Ulla. Vi var där en stund och sen åkte vi till crickas hmmm... Ja ullas systerson, vad blir det till cricka, blir det nåt?!! Ja men HALLÅ, det blir ju hans kusin...
I alla fall, dom har hästar och wilma ville titta, men det var nog mest jag. Vill ta upp ridningen nån gång igen, även fast det typ är 13 år sen jag red.
Vi kom dit o dom gick i hagen, tyvärr så skulle dom inte gå in än på en stund, men vi tittade en stund o sen åkte vi hem och stackars wilma var helst förstörd för att hästarna inte skulle gå in och borstas.

Hem till ulla åkte vi, åt lite mat och satt där o degade framför tv:n.
Idag åkte vi till hästarna när vi åkte hem från ulla.
O då fick vi minsann se när dom skulle gå in och borstas o så. Men idag var wilma för feg för att borsta hästen, det var säkert för att jag var med.

O vart var oliver tänker väl ni, han satt i bilen o sov o cricka hade koll på honom. Men vi ska åka dit mer gånger så att wilma vänjer sig ännu mer.

Kommenterat av: lena

men du ska väl inte få wilma att börja vilja rida?

De e ju svindyrt!!!!

Å så e de ju dansen hon ska satsa på hörrö!!!

2008-09-14 @ 22:36:36
http://leenaas.blogg.se/
Kommenterat av: Anonym

Hon ska få satsa på båda :-)

2008-09-15 @ 10:13:17

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: