Sena till dagis, en mammas vanliga dag

2008-09-19 @ 10:11:36 / Allmänt / Kommentera (1) st
Oj...

Hade tänkt o gå till dagis för att sen fortsätta en stund, 15-30 min.
Vi var en aning sena kan man säga, vi var klara kl 9 och då bestämde ja mig för att det blir bilen idag.
Ändå kom vi till dagis typ kvart över och det ligger typ 2 min bort med bil och 2 -3 min till bilen, hur gick det till??

Iurfösig tar det ju en stund o gå från bilen till dagis för Wilma ska promt gå i trappan och INTE HÅLLA i handen så att det blir lite lättare att ta sig upp.

Väl där skulle ja ju följa med in, men ändå sprang hon före.
Frågade om ja inte skulle följa med, jo sa hon o såg jätteledsen ut, ja kommer sa ja.

Nu ska jag snart boka körka till dopet och sen hoppa in i duschen o sen ner på stan o köpa dopkort.
Ska anstränga mig den här gången också och göra dom själv  :-D

Hoopas det blir fint, ska lägga upp en före bild och en under produktion? och en färdig.

Kommenterat av: lena

ja visste inte att de gick att göra de först =/

men nu har ja beställt nytt, va inne på banken idag!

2008-09-19 @ 18:54:50
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: