Städning URK!!

2008-09-25 @ 10:34:13 / Allmänt / Kommentera (0) st
Usch, idag måste jag verkligen städa...
Cricka fyller år på lördag och då ska det banne mig vara rent i kåka... Men har ja lust, nej FY!!
E ju så tråkigt, vore en sak om det bara var att slite fram dammsugaren och så är det klart typ.
Men med en 2 åring som strör leksaker o vet inte vad överallt så innebär det att man först ska plocka upp och lägga saker på sin rätta plats i ca 10 min en kvart...

För det spelar ingen roll om jag plockade upp igår på dagen det ser i stort sett likadant ut på kvällen igen,  suck..
Hur blir det då med 2 barn??  HJÄLP!!

Försöker få Wilma o hjälpa till o det går rätt bra, men med en sambo som är så satans trött så går det inte riktigt lika bra för han har ingen motivation att hjälpa till och hjälpa till att motivera wilma när han är så trött...
Det förstår ja för så är ja me...

Men ändå, det känns som att det ända man gör är att städa/plocka undan ibland... Eftersom det är det tråkigaste som finns (även om det är superskönt när det är rent o städat) så händer det lätt att det får ligga lite för länge ibland...  :-/

Nej nu måste jag göra ett ryck...

Motivation!!  Motivation!!  Motivation!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: