Hoppsan

2009-04-13 @ 16:18:41 / Allmänt / Kommentera (1) st
Nu var det visst länge sen ja plita ner nåt. Men vår vecka har sett väldigt hektisk ut.
I måndags hämta vi bil, ja åkte o jobba.
I tisdags handlade vi lite och käkade god lunch för att ja fyllde år. Sen jobba.
I onsdags, vet ja inte vad vi gjrode, men vi vra i väg stor del av fm och på em var ja på ett möte.
Samma sak torsdagen.
Fredagen (långfredagen) då var det dags att fira mig.
Stressig morron med smörgåstårte bak(?) och duschning och städning och cricka köpte present till mig.

Mina gäster kom vid 15 och jag fick många bra saker. Present kort på lite olika ställen, en bra bok, lite tröjor, ett apr mysbyxor och så ett Wii Fit. Det var nog den mest oväntade presnten.

Påskafton var det ut till svärmor där vi träffade svägerska med man, hans syster med familj. O vi åt, och barnen ölekte. O vi satt ute, o nästan svettades. Det var en jättetrevlig helg.
Vi åkte hem i går eftermiddag och åkte då direkt till mamma o pappa för att egentligen hämta nycklar emn också titta in lite. Vi fick lite mat där och Wilma ville sova där så när vi åkte hem lagom till bingolotto (JA, vi ´spelade det) så hade vi bara lillskrutt med oss hem.

Blev en seg kväll och idag har vi varit iväg och lekt lite i folkparken.

Ikväll ska vi ta det lugnt och äta upp godiset, imorrn ska vår nyinköpta begagnade bil in på service för att byta fläktrem eller nåt liknande. SUCK!!

Men det är rätt så pinsamt att åka omkring i tjutbil. Men crika ska ta sig en liten promenad därifrån imorrn bitti. Nyttigt för honom.

Lillkillen pockar på uppmärksamhet, kanske ska ge honom lite  ;-)

Kram på er

Kommenterat av: Lena Nilsson

Hehe.. Visste ju att du ville ha spelet så väl.. nu finns de INGA undanflyckter alls, för nu finns de hemma, dessutom så e de himla kul!

Har du prövat de än?

Kram

2009-04-13 @ 23:03:15
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: