Dan före dan, före dan, före dan, före dan, före dan....

2009-12-01 @ 10:12:16 / Allmänt / Kommentera (1) st
Före dopparedagen!

Tack o lov är det åtminståne cirka 3 veckor kvar till jul.
1:e advent firade med att Wilma hade dansuppvisning.
Tyvärr ville hon inte dansa när dom kom upp på scenen, hon tyckte dt var lite otäckt med röken sa hon. men nåt annat var det nog också.

Vi fortsatte adventsfirandet med att bjuda våra föräldrar på tacos och lite fika.
Mys pys...

Vi har inte handlat en enda julklapp ännu, men jag tror inte att vi är ensamma.
Jag vet i alla fall vad jag ska köpa till min vuxna, måste ta mig till inköpsstället sarast så ja vet att ja är klar med det och kan fokusera på barnens julklappar.
Vad ska man köpa?

Det känns som wilma har så mycket, o får mycket av resten av släkten. Oliver ärver ju mycket av wilma, klart han ska få nåt eget men även han får ju av släkten så vad vi ska köpa har jag ingen aning om.

På tal om att köpa så har ja för första gången i mitt liv köpt nåt begagnat. 4 stycken byxor till Oliver för 261 kr. Bland dom 4 paren fanns det ett par illgröna velourbyxor från Lindex, det var i stort sett enbart dom jag ville ha, men han behöver ju fler byxor så det blev toppenbra.


Annars har det inte hänt så mycket i mitt arbetslösa liv.
Dom rinde från mitt förra jobb igår och frågade om jag kan jobba jan-mars nästa år.
Vill ju helst inte då ja kanske kommer få svårt att hänga med i matten. Men ja får göra mitt bästa.
För jag vill inte fastna där igen så jag ska göra mitt yttersta för att klara kurserna så jag kan söka in till sjuksyrra till hösten 2010.
Måste planera också, jobba lite extra så att jag kan vara ledig när jag måste vara med o laborera och när det är prov.
Vi får väl se hur det utvecklar sig, dom skulle höra av sig senare i veckan för att bekräfta och meddela vilket skift.


Nu står på schemat, att tvätta lite, plita mer på dansen jag håller på med till frinavet och åka o handla.
Måste kanske göra en inköpslista.


Kram på er

Kommenterat av: Jenny

Tycker också julklappsinköpen är hur svåra som helst,Astrid har ju verkligen allt....



Blir nog något litet o lite pengar på hennes fond!



Kram Jenny

2009-12-02 @ 21:54:41
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: