Å så var det kört

2009-02-03 @ 09:49:56 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja Wilma gick o lade sig med feber, men även cricka gjorde det.
Usch, o inatt trodde ja ja skulle dö när ja hostade, min hosta har helt klart blivit sämre.

Så träning på onsdag, GLÖM DET!!

Ja så nu är vi hemma hela högen, isolerade från civilisationen.
Som tur är så är inte cricka HELT paj, inte än i alla fall.

Ja har bloggat om väldigt mycke sjukdom nu senaste tiden, kanske inte så himla kul. Men det är ju det som händer i vårt liv just nu. Sjukdom sjukdom sjukdom.

Vi vaknade allihopa inatt för att Oliver böka och när han somnat o ja lagt honom i säng sin och själv lägger mig tillrättta i sängen så vänder sig Wilma mot mig o säger "ja älskla dig"!! Snacka om att man blir varm i hela mamma hjärtat och hela själen  :-)

Nu ska ja gå o titta till mina sjuklingar

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: