Äntligen funkar det att logga in

2009-02-11 @ 12:22:50 / Allmänt / Kommentera (0) st

Imorse var det ju inte direkt lätt att göra ett inlägg, det var helt omöjligt att logga in. Men nu funkar det, skönt.
Vad som inte är så skönt är att bilen, precis som ja förutspådde, inte startar idag. Det blir till att köpa nytt batteri så snart som möjligt.

Jag tyckte vi ute i så god tid med att klä på oss imorse. 8:30 började jag med wilma och brukar då vara klar med båda barnen vid 8:45 ca. Idag när ja hade klätt på Oliver så hade Wilma klätt av sig igen. Bänga unge. Hon var så ledsen och ville inte gå till dagis, ville stanna hemma.

Åhhh, mammahjärtat värkte och ja var så nära att säga att ja, du får va hemma o gosa med mamma. Men, jag vet att hon mår bra av att va på dagis så vi knalla iväg. Dock var klockan typ 9 när vi kom iväg, hur nu klockan kan ha gått så snabbt?! Men väl framme och inne på dagis så var det ju jätteroligt och spännande och man riktigt såg hur roligt hon tyckte det var och hur hon längtade efter att leka.

Hon såg så glad och så lycklig ut så då förstod ja att idag inte skulle bli några problem. Skulle vilja hämta idag för och se om hon springer mot mig, det känns som en sån dag. (det händer typ aldrig)  Men icke, idag är det morfar som hämtar eftersom ja ska va på möte på jobbet kl 14:15.
Inget roligt möte, mest få reda på hur många som får gå totalt på hela bygget.
Ska förresten försöka låna pappas bil dit.

Jag och Oliver var på Öppna idag och lekte och busade. Tyvärr var det mest jobbigt för mig eftersom locket i örat gör att det låter som världskrig. Det var så jobbigt med ca 10 små barn då när alla började bli hungriga. Då önskade jag att jag hade struntat i att gå dit och att ja satt hemma i min lugna tysta vrå. Guuuud, vad ja längtar tills det släpper.

Nu sitter ja här i min tysta lilla vrå och saknar Oliver som sover. Men ja vet att han sover fruktansvärt skönt.
MAn kanske skulel sova en stund, hade lite duster med Oliver inatt. Nä, ska nog fixa hemmavideon.

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: