Flyttlasset har gått

2009-02-27 @ 13:07:48 / Allmänt / Kommentera (0) st
För brorsan alltså.
Ja o mamma kom dit med tron att vi skulle hjälpa honom att packa. Johorö...
Det första fick göra var att ställa oss o diska. För det mesta av det vi skulle packa var ju liksom skitigt.

Nyckeln till nya lägenheten skulle han få runt 15 fick han reda på efetr mycke om o men. Personen skulle ringa då. Den gjorde aldrig det så då hörde brorsan av sig och fick till svar kom 16:30. Ja, vi kom strax efter det och då ser vi att dom tömt lägenheten då, precis då.
HALLÅ!!!!

 Städningen i lägenheten ska vi inte ens tala om, ni kan ju tänka er själva hur "välgjort" det var om dom tömt och städat på bara några timmar. det sa URK när ja tittade under badkaret och i ugnen. Hoppas verkligen att han hör av sig till hyresvärden och klagar så att dom komemr och koller så dom får betala dom förra hyresgästerna.

Det var så rörigt hela alltet, den som stod på kontraktet hade flyttat så den som bodde där hyrde svart av henne i andra hand typ. Ehhhh... o han fick kasta alla sina grejer för han hade ingenstans att ta vägen.  ÖÖÖ.... Hälften av alla hans grejer stod i loftgången och där stod även han och drack emellanåt. !!!???

Inga direkt normala människor. Förstår ni att jag var irriterad, o HUNGRIG.
Åt frukost kl 8 och tog en banan starx efter 11. jag var SÅÅÅÅ hungrig. Fick amt typ 19:30 och min mage knorrade så dant. Tyvärr så blev det pizza. Inte att ja ställer mig o lagar mat när ja hjälpt min brorsa o flyttat en hel dag typ.
Men men, får kämpa till nästa onsdag för lite ner måste det. Tur att vi ska gå i kolmårdens djurpark imorrn igen. Man kanske tappar lite grann i alla fall.

Förresten är jag väldigt glad att jag förhoppningsvis slipper hjälpa till och städa. Kan ju varken idag eller imorrn. Det såg förjävligt ut i gamla lägenheten också.

Nåja, hopppa in i en dusch innan cricka och wilma komme rhem kanske. Det är cricka som hämtar wilma på dagis idag, han slutar lite tidigare för hela familjen ska iväg på galej.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: