Gäääässssppp!!!

2009-02-05 @ 06:10:24 / Allmänt / Kommentera (1) st
A, Lillkillen kunde inte sova i sin säng när Wilma låg hos mig, jag hostade och allt.
Så han vaknade och nu har han äntligen somnat om i sin babysitter.

Ska vänta en liten stund men sen bär ja in honom.

När ja sitter här känns det som om ja är på väg o få både öronnflammation och bihåleinflammation. Skoj!!!

Nä, det vill ja faktiskt slippa. Får be svärmor köpa hem lite sinova om hon kommer lite senare idag.

Höll på o skriva imorgon, men det känns nästan som det.

Tror ni ja vågar lyfta upp illgrabben?, ska ge mig på ett försök.

Kram på er


p.s innan den här förkylningen är över så komemr jag att vara nässprays beroende. MAn ska ju inte ta så länge, men va faan, man måste kunna andas när man sover och tar hand om barn annars funkar det inte. jag kan i övrigt nästan få lite panik ibland när det är svårt att andas, så mycke därfr också

Kommenterat av: carro

Oh lider verkligen med er!! Vi har oxå sjukstuga,men inte lika mycket som er!! Alvin har hög feber & är genomförskyld. Krya på er!!

kram

2009-02-05 @ 16:35:50
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: