Onsdag och vikten står i centrum

2009-02-25 @ 08:07:36 / Allmänt / Kommentera (0) st
Japp, det var dags och ställa sig på vågen imorse. Hoppades på det bästa.
Ett helt okej resultat, 5 hg ner. För crickas del var det 8 hg ner. Får hoppas han också är nöjd. Jag har ju tränat lite dåligt nu ett par veckor, men idag ska jag träna igen. Jag har funderat på att hoppa över på medelträning så det kanske händer lite mer, för jag blir inte direkt svettig på bas mest VÄLDIGT varm. Men jag ska ändå köra bas ett par gånger till för mina knäns skull.

Men vem vet, med tanke på att jag börjar jobba på måndag så kan det nog bli så att det blir en del andra pass än normalt.

Nä, nu är det dags för blöjbyte och påklädning och sen vidare till dagis för att sen ta oss ut till jobbet jag o Oliver där jag ska få mitt ödesdigra besked, du får sparken.!!!

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: