ÖVERKÖRD

2009-02-26 @ 07:34:29 / Allmänt / Kommentera (1) st
Igår kände jag mig omotiverad att börja jobba, men idag känner jag mig om möjligt ännu mer omotiverad.
Att jag får sparken (precis som många andra) var jag beredd på, men att jag dessutom kanske inte skulle få komma tillbaka till min plats för att den som är där nu tycker att dom jobbar så bra ihop, det var droppen.

Ska jag typ förlora "min plats" för att nån annan tycker att dom jobbar bra??? Bara för att jag varit föräldraledig?

Nä, ska ringa min bas idag och prata med honom, så här överkörd har jag väl typ aldrig känt mig. När jag fråga om jag självklart skulle vara på 5:an så sa han, jaaa, personen trivs så bra där. Ni får komma överens om hur ni ska göra. Känns inte ok. Det var en sak om man får flytta på sig för att dom som inte behöver gå ska utbilda sig och få det som "sin plats". Men nu är ju inte fallet så, så ja stör mig enormt mycket på det och blir väldigt ledse´n när ja tänker på det.

Här har man varit borta ett år pga, sjukskrivning och mammaledighet, det som gjort att det ska bli roligt att komma tillbaka är för att jag vet att jag får jobba med bra och roliga personer, annars har det ju som sagt känts väldigt omotiverat. Ska en vikarie då ta ifrån mig det och få mig att känna mig överkörd och förbisedd bara för att jag varit hemma? En vikarie anser jag att man lättare "flyttar på". Om jag hade haft en operatörs tjänst, hade jag blivit bortkörd därifrån också?

Ska som sagt ringa idag och säga hur jag känner, just nu känner ja att jag lika gärna kan vara hemma ett tag till.

Det här med uppsägningen har nog tagit hårdare på mig än jag först trodde. Inte så värst kul, vill inte alls jobba, vill bara gräva ner mig. Just nu känns inget roligt!!

Kram på er

Kommenterat av: Jenny

Men åh usch va tråkigt :-( Hoppas du får någon bra förklaring när du ringer och pratar med dom!



Jag blev jätte glad när jag var till vv i dag, -2.5kg sedan sist:) Var ju ett par veckor sedan, men trots Thailand och allt :-D Nu är det "bara" resten kvar ;-)



Hoppas ni får en jätte fin dag! Kram Jenny

2009-02-27 @ 08:08:44
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: