Shopping torsdag och mys fredag

2009-02-20 @ 11:17:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
Igår var vi på stan med svärmor och hon shoppade handdukar och en skiva med Lars kristers.
Vi mumsade god lunch och tog en fika så Oliver kunde få välling.
Till mig själv shoppade jag en hand creme på Bodyshop för 229(!!) kronor. Tur att det var med presentkort!

Tittade även på jackor till Oliver, snart blir det för varmt med tjock vinteroverall så då blir det en tjockare jacka och så dubbla/varma byxor eller nåt och så sitta i åkpåsen. Hittade en snygg på HM som ja tror vi kommer köpa. Ska väl rådfråga Cricka först för det är ju mest han som ska klä på och av Oliver hela tiden. Men ja tror han tycker mitt förslag låter bra. Det var han själv som sa att det var onödigt med en ny fleeceoverall, o lite håller ja ju faktiskt med.

Idag ska ja plcoka lite här hemma, förstår inte varför det känns som om det är det ända man gör ibland.
Till middag blir det hemmabakad pizza. MUMS!!  Själv får ja äta efter träningen, men det gör inget. Efter lite god pizza och en skön dusch så är det Let´s dance som gäller ikväll. Jag håller stenhårt på Laila men det gör mig inget om Morgan vinner heller, han är ju faktiskt väldigt bra.

Nu ska ja äta lite lunch, blir middagen igår, Ris och korvstroganoff som jag för övrigt inte åt igår då tiden med när ja skulle vara iväg krockade lite med middagstiden.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: