Tankar och funderingar

2009-02-10 @ 21:21:27 / Allmänt / Kommentera (0) st
Imorrn ska Wilma till dagis. Första dagen på typ 2 veckor.
Blir förhoppningsvis skönt för henne, få leka av sig lite. Hur kul är det att vara hemma med mamma och lilbrorsan.
Hon älskade att vi gjorde en liten utflykt idag, även om det bara var till mitt jobb. Men hon ville knappt gå därifrån.

Imorrn ska ja också på möte på jobbet, vill absolut inte släpa med mig 2 barn dit. Kan i värsta fall ta med mig Oliver, men det är ändå Wilma som är lugnast att ha med sig i såna fall. O Oliver ska ha välling vid typ 14:30 , HUR ska det gå?
Hoppas verkligen att pappa kan ta barnen. Eftersom mötet handlar om nedskärningarna så känner ja att det känns viktigt och jag vill kunna lyssna och va med på hela mötet.

Plus att ja är fruktansvärt nervös för att bilen inte ska starta imorrn heller. Får nog gå bort och teststarta innan så ja vet, annars kan det bli jobbigt. SKITBIL!!!
Har för övrigt velat sälja den i ett år, men eftersom ja inte direkt är så mekaniskt lagd. Så har ja lagt det ansvaret på Cricka. Han är visserligen inte mycke bättre bättre på bilar än mig (ytterst få saker) men det är ändå hans bil och ja tänker inte tvinga barnen att åka svettig NO AIRCONDITION BIL i sommar. Jag menar hur kul är det att det ser ut som om barnen badat i bilen när man komemr fram till sitt mål. Speciellt om man ska åka långt. Långt innan sommaren ska den vara såld och utbytt mot en annan kombi, med AC.

Förhoppningsvis är det inte bara en dröm!!!  Men vi ska banne mig ta tag i saker när ja börjar jobba och cricka blir pappaledig, då är vi lediga mer ihop. Vissa saker måste bara bli av då!!

Nä, ska stänga av burken och kanske läsa eller nåt, för på tv går det bara skit!!

Kram på er

p.s Locket i örat har släppt lite, guuuud, så skönt!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: