Torsdag morgon

2009-02-19 @ 09:13:46 / Allmänt / Kommentera (0) st
Japp idag är det torsdag, svärmor kommer in och vi ska svänga våra lurviga på stan.
Jag ska glo på stadium (alla medlemmar på friskis har 15 % rabatt den 25:e), köpa en handcreme för mitt presentkort på bodyshop och så var det nåt mer. Men det har ja visst glömt verkar det som.

Ska handla lite grejer hem till kylen och så måste ja öva på låten, fast ja kan den utantill.

Oliver sover rätt så bra i sitt nya rum,  men vaknar ofta vid halv 3 eller tidigare och vill ha napp eller nåt. Igår natt fick han sova hos mig men inatt fick ja honom till slut att somna om så att han sov i sin säng ända tills han OCH Wilma vaknade 06:15. Tog in båda barnen i sängen och så mös vi lite. Wilma följde med cricka upp och han satte på tv:n till henne så att ja o oliver kunde slappa vidare. Vi fick sova typ en timme till och jag är så tacksam för det.

Wilma kom o väckte mig och ville ha knäckemacka, stackarn då hade hon ju varit vaken i typ 1 1/2 timme, klart hon börjar bli hungrig då.

Nu är det snart dags för blöjbyte  och sen ska jag fixa diskmaskin och lägga undan barnens rena kläder, för det blev aldrig gjort i tisdags. Men igår dammsög jag inför vagnköparnas besök. Det ni. Alla rum förutom vardagsrummet, där tyckte jag det var lite mycke grejer på golvet.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: