2009

2009-01-03 @ 22:12:00 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nytt år o nya tag...
För oss innebär det ca 14 födelsedagar som firas, finns mer i släkten men dom vi inte umgås så mycke med dom firar vi inte. Förhoppningsvis blir det ett dop, tror inte det blir nåt bröllop, det väntar ja med spänning och förväntan att få gå på sommaren 2010 för en av mina bästa kompisar förlovade sig på nyårsafton  :-)

Oliver min lilla kille fyller 1 år midsommarhelgen, :-( vart har tiden tagit vägen, det fullkomligt flyger fram. Det blir en hektisk midsommmarhelg med mycke farande.

Så kommer ju en ny jul och en ny nyårsafton.
Jag har inte direkt avlagt nåt löfte inför detta år, men jag vill och jag SKA verkligen satsa och gå ner i vikt. Jag fick 6 månaders gratis träning på friskis av svärmor som hade köpt det i julklapp till mig. Superdupertack!! Så nu har ja ju lite press på mig, ja måste verkligen gå dit eftersom ja inte bekostat det själv. Men det är bara bra. Än så länge finns suget att börja så det är bara att hoppas på att det inte avtar. Måste leta fram mina träningsgrejer. (Tänker mest på skor och såna där vrist muddar(?) ) Men såna kan ja ju köpa nya också, dom ja hade var inte i en direkt tillfredställande färg. Typ snorgrön aktiga, Urk...

Jag tycker verkligen det är kul att skriva och skriva av mig tankar så jag ska försöka blogga mer nu. Tyvärr åker vi ut till svärmor på måndag igen och eftersom syrran är hemma (men just nu i Åre) och har tagit med sig sitt modem dit så blir det svårt att blogga medans ja är där. Men ska det väl dröja innan ja är helt utan modem.

Ska imorrn när ja är lite piggare lägga in mitt år i bilder, typ en bild per månad.
Så får ni se lite hur vårat år sett ut.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: