Det var ju snö

2009-01-15 @ 11:29:29 / Allmänt / Kommentera (0) st

Vad lurad jag blev!!
Det var ju snö som hängde i luften, då gör det faktiskt inget. Då kan vi åka o mata fåglarna :-)
Då blir Wilma glad också. Hon har en period nu där allt som går emot henne är världens totala katastrof och hon brister ut i hysteri gråt och skrik på typ 1 sekund.

Det är rätt jobbigt för samtidigt som man vill låta henne få som hon vill så att hon ska vara glad så går det ju inte. Vem vet vad det blir för barn av henne då i framtiden. Nä, jag släpper inte i första taget, hon ska förstå varför och sådär. Oftast slutar det med att hon nästan förstått, ja förklarar igen när hon lugnat ner sig och då är allt lugna gatan.

Hoppas Oliver också börjar prata tidigt så att man kan ha så här bra konversationer med honom också vid den här åldern, det är ju inte alla som kan det har ja förstått. Jag föredrar tidigt tal framför tidig gång...

Svärmor kommer snart, bäst o göra sig iordning

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: