Duracellkaninen

2009-01-13 @ 12:03:02 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu är klockan snart 12.

Jag har;

* handlat
* Varit på ÖB o köpt koncentrerad spolarvätska som ja snart ska blanda till.
* Plockat in matvaror
* gett Oliver mat
* stoppat honom i säng
* stekt köttbullar
* ätit lunch
* tömt diskmaskinen och fyllt på med nytt
* Startat en maskin tvätt

Det var hel radda med grejer.  Känner mig nästan som en duracell kanin.
Ska passa på o läsa nu en stund, har ju kommit in i ett sånt flöde nu.
Letar efter ett par böcker av Nora Roberts, Nyckeln till sanningen och Nyckeln till mod.
Men jag vill ju ha dom rätt så billigt såklart. Har den första så måste ha dom andra, den första var urbra så det hoppas ja att 2:an och 3:an också är. Hitatde 2:an för 179 kr men i detta penningläge så tyckte ja att det var lite dyrt. Får se om ja lyckas hitta den billigt på rean som börjar i februari.

Nä, nu ska ja ta o blanda till spolarvätskan tror ja så att det är gjort.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: