En snabbvisit på akuten

2009-01-25 @ 19:16:11 / Allmänt / Kommentera (1) st
Japp, igår kväll fick ja en oerhörd plågsam smärta i typ mellangärdet. Det började i ryggen för att sen gå runt och även smärta i fram. Ja trodde verkligen ja skulle gå av. Det gjorde SÅ ont! Fick ont i min vänstra axel också och då började bli orolig, det ända ja tänkte var HJÄRTATTACK, HJÄRTINFARKT.
 
Men så var det ju såklart inte, anatgligen spände ja mig så mycke att det gjorde ont. Men hur lätt är det att slappna av när det gör så ont att man inte kan stå, inte gå, inte sitta. ja ingenting funkar. Cricka ringde ambulans, för det fanns inte en möjlighet att åka upp med vår bil, hade inte känts ok, plus att ja kunde ju varken sitta eller ligga. Men ett par minuter innan ambulansen kom så släppte smärtan och allt kändes bra, nästan. Var lite yrslig, o har varit fram tills efter middagen ikväll. Nu känns det mer okej, känner mig inte supertrött heller.

Ja kom in på akuten strax innan 22 och det tog väl 40 min sen fick ja komma in på undersökningsrum där do tog puls, blodtryck och blodprov. Efter en stund kom läkaren (en tjej som tur va) och ställde lite frågor och klämde o kände på min mage och runt om. Hon hitta inget, men vi väntar på provsvaren sa hon. Det gick en stund till och sen kom hon in o sa att sänkan var lite låg och ja hade lite vita blodkroppar tror ja det var. Mne ja kunde åka hem o komma tillbaka om det kom tillbaks.

Jaha, så vi åkte hem. hela visiten på akuten tog typ 1,5 timme, det är faan rekord tror ja. Men grejen tror vi var att jag för 7 månader sen fick min underbara Oliver, för läkaren var en kirurgläkare också. Men ja är glad att det gick så snabbt för då kom vi inte hem jättesent och våra barnvakter (mamma och pappa) fick åka hem skapligt. Lite att smärtan kom kna vara att ja börjat träna, just det att ja gått från 0-100 typ.

O eftersom ja börjar bli sjuk nu också så sk

Kommenterat av: carro

Oh gumman, vad otäckt!!Bra att det int var något. du ska inte med på me and i party på lördag??Vill verkligen inte gå själv.

kram

2009-01-26 @ 16:24:50
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: