Gomorgon

2009-01-08 @ 08:42:30 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja denna morgon påbörjades precis som igår
Wilma vaknade o grät, hon hittade inte nappen. Bara o gå in till henne o frysa fötteran av sig för det är så kallt o inne i hennes rum är det så kallt.Ska ringa o felanmäla det så att dom kommer o kollar.

Oliver sover fortfarande. ska snart väcka honom men ville göra mina ärenden på datorn, vilket är de vanliga. Kolla bloggarna jag följer och mailen o sådär. Men nu är ja snart färdig så lite väckning av honom stundar.

Idag kommer svärmor in och vi ska en sväng till Ah:s o kolla om det finns gardiner till Wilma o Oliver, mest till Oliver för Wilma har gardiner hon kan använda lite till. Sen till stan o aktivera mitt friskis kort och så vet ja inte vad vi ska göra mer, vi ska väl käka lunch också antar ja.
Ska köra igång en maskin tvätt o sen väcka Oliver

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: