Gomorron världen, vilken undeeerbar dag

2009-01-13 @ 07:21:59 / Allmänt / Kommentera (0) st

Så sjunger Jimmy Jansson i nån låt som ja inte kommer ihåg vad den heter. Underbar dag vet ja dock inte om det är.
En underbar dag för mig är just nu när ja får sova längre än till halv 7 och det är sommar ute. Tycker inte om vintern och det kalla halvåret. Skulle kunna bosätta mig utomlands från okt-maj när ja blir gammal. Men hur ska man då kunna träffa sina barnbarn ofta. Man får väl hoppas o önska att man får barnbarn nån gång.

Än så länge har ja inte fått nån träningsvärk, den komemr väl imorrn i såna fall då.
Hörde just precis att det REGNAR ute. Jag som tänkte att jag skulle gå till dagis och sen hem men direkt till bilen för att åka o handla. Tror ja skippar det. Min jacka är inte så regnvänlig o ja gillar inte att gå ute länge o bli så blöt som ja blir.
Nä, tar bilen till dagis och åker sen direkt o handlar.

Då kanske ja hinner med lite mer här hemma.
Har idag lovat att leta fram en träningsDVD vi har, från Bodywork, men i hopp om att slippa leta (för ja tror den ligger ute i boden) så tänkte ja ladda ner den. Bara det att den är väl så gammal så den finns inte. Tror att den kan va från början av tidigt 2000-tal. Den orange tänker ja på. Ja ja, får väl se om ja hittar den på nätet, annasr är det väl bara att ge sig ut i röran i boden. Tur att ja vet vart den skivan i såna fall är, hoopas ja.

Nä, det börjar bli dags att väcka ungarna så att vi hinner med oss själva här idag och hinner i tid till dagis.

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: