Hur många kilon är en klädstorlek?

2009-01-28 @ 10:18:14 / Viktnedgång / Kommentera (0) st
Idag är det onsdag, för er som inte vet.
Obligatorisk vägningsdag här hemma. Dock slipper Wilma och Oliver då ;-)

Ställde mig på vågen med den inställning att det inte hänt ett jota.
Men Oj va glad ja blev 1,6 kilo ner :-D. 3,2 totalt.
Jag är SÅÅÅ nöjd!

O när ja då tog på mig byxorna imorse så nästan gled dom av direkt.
Vissa faktorer hade lite med det att göra, dom behöver tvättas för att dra ihop sig lite (såna är ju strechtisar) och så hade ja "hala trosor". Vilket ja tror hänger mycke på att dom åker ner.

Men i alla fall, har för mig min svägerska sa nåt om att ca 4 kilo är en klädstorlek. Ja då är ja ju snart där, det e ju på ett sätt synd på byxorna ja fick i julklapp (som visst inte var så billiga heller), då kan ja ju snart inte ha dom längre. Fast är av rätt anledning, dom är för stora, inte för små  ;-).

Undrar om man kan skicka dom vidare till nån? Annars får dom väl ligga i garderoben o skräpa. Jag själv ska ju ALDRIG kunna ha dom igen så det känns lite meningslöst o spara dom. Vi får se hur det blir. Än är ja ju inte smal direkt.

Vi ska unna oss idag!!!
Cricka ville ha en semla så det får han, tyvärr fanns det ingen god bakelse åt mig så ja fick nöja mig med 2 biskvier.
Hmmm, får väl se om det blir nåt om några veckor igen då kasnke det finns nån bakelse till mig. Vi ville också ha nåt lite godare till mat. Vi vet inte vad och ja vll inte ha pizza. Cricka föreslog kycklingsallad!!! På en unnardag, ska han vräka i sig en semla kan han lika gärna käka nåt annat onyttigt.

Vi får se vad det blir. Jag kan tänka mig mcdonald´s, men ja vet att cricka är typ lite trött på det. Han tycker inte det är gott längre. Svårt val, gott vska det av i alla fall...

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: