Ja känner mig duktig

2009-01-30 @ 12:47:33 / Allmänt / Kommentera (0) st

Ja faktiskt så känner ja mig duktig.
Har en senaste inlägget, plockat undan där det är kris, gett Oliver mat. Fixat mat till mig och Wilma. Dammsugit i alla rum förutom vårt och Wilmas. I vårt sover Oliver (tyckte det var onödigt att chansa) och i wilmas rum är det knappt nån yta att dammsuga. Så om cricka vill får han ta ett röj där, men när flickorna har lekt ikväll så ser det nog likadant ut igen.

Har också skurat förutom vardagsrummet, sitter o väntar på att övriga rum ska torka så ja kan städa av toan och duscha under tiden som det torkar i vardagsrummet.
o så har ja ju bytt sängkläder i sängarna. Ibland är det bra att det kommer folk, då händer det grejer.

Kom på nu att det ringde här hemma inatt, kl 02:00.
Blev ja irriterad eller. O bara 2 signaler också. Självklart stod det inget nummer, grrr.
Pratade med svärmor förut och då sa hon att det ringt hos min svägerska också vid den tiden.
Vi misstänker att det var Ellens pappa som ringde o hade sig, han hade nämligen ringt till sin kära fästmö (ellens mamma) kl 1 o varit aspackad. Kul!!!

Tur bara att inte barnen vaknade o ville vara vakna.

Nä, städa färdigt och förhoppningsvis få ta en snabbdusch.

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: