Kräk, usch, o på hela mig

2009-01-30 @ 19:04:14 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja usch, på busfabriken fick antagligen Wilma feber.

Mot slutet blev hon så ledsen och så hostade hon (med slem i haslen tror ja) och så kräktes hon när ja höll i henne. Rakt på mig, min tröja, mina byxor, min strumpa , min hand. På hela henne o hon var så förstörd. Hon tycker det är så obehagligt att kräkas.

Men vem gör ine det, USCH!!!

Vi åkte hem direkt, kom hem tvättade av henne, tog tempen, 39,4. Inte konstigt om hon inte var helt 100.

Så nu sitter vi i soffan, mumsar på vindruvor och dricker mer.
Vi vuxna fick gå bort till lokala affären o köpa pizza (som för övrigt dröp av sås, ja ville ha pizza med sås, men fick sås med pizza).
Kändes lite oaktuellt att ta bilen o åka o handla mat och sen ställa sig och laga det, inneburit att maten varit färdig tidigast halv 7. Tooo Late!!
Wilma smaskade också på av pizzan och tyckte det var gott. Dock inte min för såsen var görstark.

Om en stund börjar let´s dance men ja måste hinna väcka Oliver och ge honom välling innan det börjar men det ska väl vara lugnt.

Vi hörs
Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: