Oliver stilar på öppna förskolan

2009-01-14 @ 12:23:12 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu är vi hemma igen efter vårt besök på öppna förskolan. Idag var vi bara 4 stycken, jag o oliver, en kompis med sin 9 månaders och en annan tjej med sin 7 månaders. Oliver var jätteduktig och satt upp i stort sett själv jättelänge, Han tippa visserligen åt sidan nån gång, men ja tycker det räcknas som att han sitter själv  :-)  Ska låta honom sitta själv hemma också, bulla upp med kuddar och täcken. Det måste ju definitivt vara roligare att leka då.

Misstänker även att det kan va en tand på g för han dreglar nåt otroligt mycke. Dags o ta fram dregellapparna igen.

Nu ska ja strax äta lunch. Hittade inget i frysen så det får bli makaroner och några köttbullar idag igen. Hittade en matlåda med potatis o nåt i och en annan med ris o nåt. Varför gör man så. Potatis o ris som varit fryst går ju inte o äta. O ja vet att det heller aldrig kommer bli uppätet. Så jag tar fram dom så att dom får tina lite och sen kastar ja dom. Känns hemskt att kasta dom när man tänker på alla som inte har mat. Men ja lovar att ja har börjat tänka på att inte frysa ris och potatis.

Tittade i Ikea katalogen efter en hyllgrej till Wilma. De heter expedit o visas stående, men vi ska ha den liggandes. Den kostar 479 kr, det yckte inte jag var så farligt. Jag hoppas verkligen att vi kan köpa den snart.

                                                                 EXPEDIT Bokhylla

Blir väl kanonbra i hennes rum. Men vi ska ha en vit. Kanske inte så kul i hennes beiga rum med just vit, men det blir garanterat snyggare än björk och mörkbrun eller vad det var för färg.  Hoppas det blir pengar över snart.

Kram på er    


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: