Ping ponga mig hit och ping ponga mig dit

2009-01-04 @ 23:03:30 / Allmänt / Kommentera (0) st

Känner mig som en riktig pinpong boll.
I onsdags kväll (nyårsafton) var vi hos några vänner och käkade gott och ahde det bra.
På nyårsdagen åkte vi kl 13 ca ut till svärmor, vi hade planerat att åka hem på fredagen men svärmor hade visst räknat med att vi skulle stanna tills igår. Vi funderade och till slut stannade vi.

Vi var igår bjudna hem till min mormor på middag med min släkt.
Tidpunkt 15:30.
Vi kom hem 14:50 från svärmor och då var det bara att slänga sig i duschen både ja och cricka och sen gick vi. Bytte kläder på Wilma också, men Oliver sov så han fick ha samma kläder.
Wilma fick ah den lyxen att åka pulka till och från gammelmormor för det är bara ca 10 min gångväg.

Idag kom mina föräldrar hit och lagade mat, meningen var väl från början att vi skulle laga maten eller nåt, ja vet faktiskt inte. men det blev som det blev och gott var det.

Imorrn bär det av ut till svärmor igen för att min svägerska och hennes man ska bjuda på mat men det är mer plats där ute än hemma hos dom. Vi har väl inte riktigt bestämt oss helt om vi ska åka hem sent lelr inte. men just det, cricka skulle visst köpa några öl så vi ska nog stanna till tisdgaen och sen åker vi hem efter lunch, som ja hoppas blir skaplig. Vill börja ta ner julen känner ja. Kan va skönt o börja ihop.

O på onsdag då börjar vardagen och det DÄR, med stort D.
Då är det slut på snasket, det kommer vara asjobbigt i början och vi måste dricka upp 1,5 liter cola senast tisdag. Men det ska nog inte vara några problem ;-). Det jobbiga kommer vara att man inte kan ta nåt när man är sugen. Att vi verkligen måste planera våra inköp och köpa mat för flera dagr i sträck annars blir ja tokig.

Ja vet vad ja ska göra när ja är hemma nu sista tiden (börjar ju jobba 1 mars), jag ska ta alla våra inspelade band från filmkameran och bränna ut på cd. Det handlar ju om lite redigering oc så, så ja har nog att göra. Åka o träna på kvällarna. Ta en promenad direkt efter dagis om ja inte ska till myran för då blir det innan dagishämtningen. Men gud, det får verkligen inte fortsätta vara så här kallt.
Kollade på SMHI´s sida och då skulle det snöa på tisdag em så det låter ju bra. 15 - grader är way too much for me...

Ska slappa o varva ner framför tv:n nu...

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: