Typiskt

2009-01-09 @ 07:38:06 / Allmänt / Kommentera (1) st

Nu på morgonen hinner ja inte blogga så mycke då vi ovanligt nog inte gick upp när klockan ringde.
Den ringde vid halv 7 och ja snoozade till 7. Men det är ju så mysigt när Wilma ligger brevid. Man behöver inte oroa sig för att rulla på henne, hon är liksom för stor för att det ska gå.

Men ja ska strax gå och väcka dom så vi slipper superstressa.

Undrar va jag ska göra idag?
Är ju nästan van nu vid att alla är hemma dygnet runt.
Ska i alla fall ta en promenad efter dagis, på minst 30 min.
Det är faktiskt dumt att gå ut för hårt i början, för mina knän o mina fötter.
På måndag börjar tränings allvaret, är lite spänd o nervös, men det ska bli kul.

Nä, väckning

Kram på er


Kommenterat av: ettgottskratt.se

Känn ingen stress!

2009-01-09 @ 11:10:44
http://www.ettgottskratt.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: