Vågar ja titta på vågen

2009-01-14 @ 07:04:49 / Viktnedgång / Kommentera (1) st

Nu har det blivit onsdag. Onsdag = Vägningsdag. Alltid lika spänt.
Men hur gick det då??
Det gick bra!!!!
Vi glömde ju väga oss förra onsdagen och torsdagen med för den delen. Så det blev vägning på fredagen. Men ändå så hade ja gått ner 1,6 kilo. På 1 vecka, för vi började faktiskt med vår nya livsstil på onsdagen. Det känns rätt bra och sporrar mig att fortsätta  :-)

Oliver ligger här brevid mig i babysittern, men det kan kanske bero på att han lade sig typ halv 8 igår istället för 8. O han har börjat knöla, han vaknar o pratar högt på nätterna, det gör att varken jag eller Cricka sover särskilt bra då. Så oftast slutar det med att han får ligga så en liten stund kanske 30 min (för han pratar ju inte hela tiden) och sen orkar ja inte mer o då tar ja över honom i min säng o så somnar han efter typ 5-10 min. Så sover vi så en stund sen vaknar ja o tycker det är obekvämt och då får han hoppa tillbaka till sin egen säng. Inatt blev det ju helt fel tillfälle, så han fick flytta tillbaka typ 2 min innan klockan ringde. Äsch, alla nätter kan inte vara guld.

Ska snart fixa så att vagnen kommer ut på blocket så vi förhoppningsvis får den såld o då kan Oliver när som helst sen flytta in i sitt rum så att han vänjer sig. Visst, det kommer bli mega jobbigt att istället springa in där och plutta in nappen. men o andra sidan så kanske han sover bättre om han inte hör oss röra på oss i sängen.

Idag ska vi till Öppna förskolan ja o Oliver och ikväll är det träning för mig som gäller.
Känns skönt att få röra på sig igen, även fast man känner sig som ett vandrande kylskåp.

Kram på er


Kommenterat av: Carro

Oh Grattis vännen!! Vad roligt att Oliver kan sitta! =) Tycker att hyllan ni ska ha i Wilmas rum är kanonfin, vill ha en själv men har inte plats..

kram

2009-01-14 @ 21:20:36
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: