Vagnen den står där den står

2009-01-28 @ 16:31:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nähä, det blev ingen vagn försäljning.
Dom hade tittat på en till och bestämde sig för den istället.

Vill verkligen ha den såld, o vill inte gå lägre än 1500, helst inte under 2000, men 1500 kan ja tänka mig.
Det är ju sjukt va marknaden av begagnade vagnar är stor. En nästan ny vagn kan du få för 1500 eller 2000. Tragiskt.

Jaja, blir den inte såld för 1500 så får vi försöka lösa förvaringen. Vill inte ha den i ett kallförråd och inte nånstans där det finns risk för råttor som käkar upp tyget. Min svägerska kan ju tänka sig att använda den men då får dom banne mig förvara den. Inte för att det verkar bli barn inom den närmaste framtiden, men man vet ju aldrig.

Ja ja, idag är det lite syndar dag och cricka komemr hem med syndar mat. PIZZA!!!
NICE!!

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: