Zzzz, kiss bajs och en pigg bebis

2009-01-10 @ 08:30:53 / Allmänt / Kommentera (0) st
Usch, nu har ja funderat...
Vi ändrar lite i rutinerna igen.
Annars kommer jag nog känna det som om ja bara ger han mat, inge kul.

Så nu ska det nog se ut så här;

ca 8 Välling
ca 11 Lunch
ca 14:30 välling (förhoppningsvis i tid, eftersom dagishämtning är kl 14)
CA 16:30-17 Gröt
20 Välling och sen sova

Kom på att han är ju faktiskt bara snart 7 månader så det går absolut att vänta lite med att få honom att somna kl 19. Igår gick det jättebra, han somnade direkt. Men han vaknade 7:30 en lördag,  pust. Inte min högsta dröm kanske. Då hade han bajsat och kissat igenom blöja o pyjamas.

Slarvade jag med blöjan igår eller måste vi byta upp oss i blöjstorlek?

Tror lite på det sistnämnda, han vägde ju ändå ca 8200 förra gången. Men att han skulle ha gått upp nästan 2 kilo på 1 månad gör mig lite tveksam. Nästa blöjsort är nämligen från 10 kilo. Klart man kan börja med dom lite tidigare säkert, han är ju ändå en aning knubbigare än Wilma. Henne var man tvungen att följa angivelserna i kilo på pricken annasr blev det helknasigt.

Ska försöka nu på morgonen att ladda upp lite bilder från vår jul. Vi får se om ja hinner

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: