Sommar, sommar o sol

2009-07-18 @ 21:34:43 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jo sommar är det, lite blåsigt ibland men fortfarande varmt i luften.
Aj, kliade mig precis på kinderna. Där hade ja visst bränt mig lite idag.

Idag var vi i Vasaparken här i stan, barna badade lite, Wilma cyklade lite på cyklar man fick låna.
Sen åkte vi hem o åt och efter maten åkte vi till HALVARS Glass och tog oss en mjukglass. 
Trots att solen försvunnit så var det jätteskönt i luften och glassen var nästan så god som jag hade önskat.

Lilltjejen har fyllt år. Måste samla lite bilder o lägga in nån dag.
Hon blev 3 stora år, o ser ännu större ut när hon cyklar på sin nya cykel.
För att inte tala om hennes tal.
Man kan ibland tro att hon är 5 eller nåtö. O meningar som kommer från ingenstans.
Häromdagen frågade hon cricka och en arbetskamrat till mig; "har ni ölmage?"

Då är det svårt att hålla sig för skratt, det var så sött.... 

Nu har hon äntligen somnat så jag ska ta fram min godispåse och snaska ite.

Har varit ensam hela dagen med barna så ja får verkligen ha godiset för mig själv :-D


Kram på er

Kommenterat av: Jenny

Hihi busfian ;)



Skickar massa varma kramar!

2009-07-23 @ 19:34:57
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: